Vinterlandskap i trädgården

0kommentarer

Åååååhh vad vackert det är ute nu, fantastiskt fint. Vi i Skåne är ju ändå ofta "förskonade" från extrema vintrar. Tyvärr säger jag, då jag älskar vintern oerhört mycket. Här nere får vi ju ändå chans att njuta av alla årstiderna ordentligt oftast :)
 
Jag var ute och fotade i trädgården idag, precis innan solen började gå ner, för att få det där vackra ljuset.
 
Hasselbusken...
 
 
Och sedan blommor från rabatten. Jag kan ju i princip inte en enda sort av de jag har i rabatten. Men vackra är de, både under sommaren och under vintern.
 
 
Och så en annan sort :) Här skymtar ni vårt fina stengärde, det gör sig så bra bakom rabatten. Det blir liksom som tre "dimensioner"; rabatten främst, stengärde bakom och längst bak kommer häcken.
 
 
 
Gud vad roligt det är att fota "ordentligt" med den bra kameran. Inte alltid jag använder den, utan nöjer mig med telefonens kamera. Men ärligt talat, det blir ju inte alls samma sak!
 
Nog för nu, vi hörs. Stor kram!

Kommentera

Publiceras ej