Kompost

0kommentarer

Hej hopp!
 
Jag har skaffat mig en kompost. En enkel sak förvisso med bara pallkragar staplade ovan på varandra. Dessa har jag satt bakom vår häck, för att få lite skugga och för att min sambo inte tycker om att ha den synlig, haha ;) Det gäller att kompromissa ibland.
 
 
Sidan jag står och fotar på, är fårhagen intill vår trädgård, ljuvligt med får i närheten under sommarhalvåret, det gillar vi så mycket! Det är nog därför som vår häck står en bit från staketet, för att inte fåren ska äta upp den. Smart och dessutom perfekt då det bildas en "hemlig" och mysig gång här bak. Där går jag ofta och samlar tankarna eller bara tittar på fåren och njuter av livet i allmänhet. Även min son använder den, det är en häftig plats för en 3-åring!
 
Kram och godnatt härifrån :)

Kommentera

Publiceras ej